Principalele bulevarde din Bucuresti, statiile de metrou, site-urile romanesti si Facebook au fost impanzite in ultimele saptamani de reclame care anunta intrarea Hennes&Mauritz pe piata autohtona.

De pe panouri cu fotomodelul brazilian Gisele Bundchen, imaginea ultimei colectii a retailerului, H&M promite un "stil incredibil" la "preturi incredibile".

Componenta de panouri stradale este estimata de catre surse din piata la peste 100.000 de euro, doar cumpararea de spatiu media, fara productie. Productia a fost realizata partial in Romania si partial in Germania, potrivit acelorasi surse. Pregatirea campaniei outdoor a inceput din luna octombrie.

Bugetul campaniei online este estimat la 30.000 de euro.

Citeste si:

Planificarea si cumpararea de spatiu media au fost realizate de agentia Starcom MediaVest Group, parte din grupul Leo Burnett Romania, care a castigat contul in urma unei licitatii locale. Pe zona de relatii publice, H&M colaboreaza cu agentia 2activePR.

Retailerul de fashion H & M (Hennes & Mauritz AB) va deschide sase magazine in Romania pana in vara. Primul magazin al retailerului suedez H&M va fi inaugurat pe 25 martie, ora 11.00, in AFI Palace Cotroceni Mega Fun, va fi dispus pe 2 etaje, cu o suprafata totala de aproximativ 1.700 de metri patrati si va avea aproximativ 60 de angajati. Pe sistemul “ziua si deschiderea” la doar o zi diferenta va fi deschis si magazinul din Unirea Shopping Center, care va ocupa o suprafata de 2.500 mp si va avea o echipa formata din 80 de angajati.

Deschiderea magazinului H&M din Baneasa Shopping City este planificata pentru 31 martie, iar magazinele din Plaza Romania si Bucuresti Mall se vor deschide pe 8, respectiv 15 aprilie. Primul magazin H&M din afara Bucurestiului se va deschide la Brasov, in Unirea Shopping Center, pe data de 29 aprilie 2011.