Studiul realizat de YouGov pe un esantion de 1.000 de utilizatori de iPad arata ca 87% isi folosesc tableta in fiecare zi a saptamanii. 21% dintre barbati si 12% dintre femei folosesc iPad-ul in baie.

63% dintre posesorii de iPad nu s-ar descrie ca fiind persoane care adopta foarte rapid noile tehnologii, preferand sa astepte ca un gadget sa devina consacrat inainte sa si-l achizitioneze.

Peste jumatate din cei chestionati (51%) prefera sa citeasca reviste pe iPad mai degraba decat in formatul clasic, pe hartie. O treime din ultilizatori sunt de parere ca publicitatea pe iPad este mai angajanta decat cea din revistele tiparite. Mai mult, 42% din respondenti au spus ca ar fi mai inclinati sa acorde atentie publicitatii din revistele in format pentru iPad decat celor clasice.

Citeste si:

Persoanele care detin iPad-uri au redus timpul pe care il petrec la calculatoarele tip desktop cu 35% si la laptopuri cu 39%.

Functionalitatea unei aplicatii pentru iPad e cel mai important cirteriu (64%), potrivit participantilor la studiu. Urmatorul criteriu este continutul la care ofera acces aplicatia (47%) si pretul (44%).