Spotul Heineken “The Entrance” face parte dintr-o campanie globala a brandului. Spotul a strans peste 4 milioane de vizualizari pe YouTube in doar 3 saptamani din momentul lansarii. Acum, spotul este disponibil pe pagina internationala de Facebook a Heineken, care numara peste 1.000.000 de fani.

“The Entrance” este un spot TV de sinteza, campania pe Youtube beneficiind de 11 spoturi cu durata intre 30 si 90 de secunde, care creeaza impreuna o poveste.

Citeste si:

“Productia transmite caracterul contemporan si cosmopolit al brandului Heineken, intarind personalitatea inteligenta si umorul fin, caracteristice brandului. Prin intermediul noii campanii, Heineken promoveaza sloganul international ‘Open Your World’, care vorbeste despre internationalismul brandului si despre personalitatea sa deschisa si increzatoare. Prin aceasta campanie, Heineken recunoaste legenda din fiecare dintre consumatorii sai, cei care stiu sa se descurce in orice situatie si cu certitudine recunosc o bere buna atunci cand o gusta”, declara Paul Markovits, Marketing Director Heineken Romania.

Spotul “The Entrance” a fost realizat in Amsterdam de agentia Wieden+Kennedy.