Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Doctor Felix nr. 55, Et. 2, Sector 1, Bucuresti
Adresa web: www.mecglobal.com
Numele agentiei: Mediaedge:cia (MEC) Romania

Anul infiintarii: 2000

Director General/Manager: Bogdan Prajisteanu, Managing Director

Numar angajati: 30 de specialisti in comunicare

Portofoliu clienti: Mediaedge:cia detine un portofoliu format din: Baneasa Shopping City, BCR, Beiersdorf Romania, Bigotti, Cinema City, Elite Romania, Epee Ro Mania, Eurofood, Ferrero, Finnair, GTC, Hervis, Finnair, IKEA, Michelin, Milupa, Novartis, Orkla Foods, Jacuzzi, Jupiter Group, OTC, Panasonic, Plus Discount, Richter Gedeon, Sony Ericsson, Safilar, Smithfield, United Romanian Breweries Bereprod (cont OOH), Tchibo, Visa, Varta Rayovac Remington, Volvo si Zdrovit

Cifra de afaceri pe 2007: n/a

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de media

1. Domenii de specializare ale agentiei: Mediaedge:cia (MEC) Romania este o agentie agentie de planificare a comunicarii si implementare media care ofera clientilor sai pe langa serviciile traditionale de media planning si buying si o platforma de servicii de comunicare media prin intermediul diviziilor specializate: MEC Interaction - consultanta si implementare in proiecte de promovare online, Media Lab - consultanta in proiecte de cercetare, dezvoltare si consultanta strategica, MEC Access - consultanta in implementarea de parteneriate si sponsorizari de evenimente in diverse domenii precum: arta, social, celebritati, cinematografie, divertisment, sport si muzica cat si MEC Retail - consultanta in proiecte specializate din domeniul retailului modern.

2. Structura pe departamente a agentiei: n/a

3. Proiectele realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii proiectului)
Baneasa Shopping City – 18 aprilie – campanie de lansare Baneasa Shopping City
Beiersdorf - Nivea For Men After Shave – 28 Mai – proiect special on-line in Ziarul Financiar
Beiersdorf - Nivea Body Summer Beauty – 15 Mai – proiect special radio + indoor in campusurile universitare
BCR – Mai - Campanie lansarea credit ipotecar

4. Punctele forte ale agentiei: Ambitia, Spiritul de echipa, Creativitatea si Rigurozitatea reprezinta valorile care ne definesc munca noastra.

5. Punctele slabe ale agentiei: Nu credem ca avem puncte slabe

Citeste si:

6. Palmares: Avem un portofoliu format din 35 de clienti, la care s-a alaturat de curand si contul de media BCR care se regaseste in topul clientilor mari de publicitate, in primii 15 conform Alfa Cont.

7. Care a fost primul client al agentiei?
Londa Cosmetics

8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Din anul 2001, am initiat o colaborare de succes, alaturi de Elite Romania si Ferreo Romania, doi parteneri de cursa lunga.

Test de aderenta media:

Care este filosofia, motto-ul, agentiei Mediaedge:cia, dupa care se ghideaza angajatii?
„Active Engagement” reprezinta pentru noi o filozofie de business, un sistem de incredere si o abordare unitara care determina rezultate remarcabile pentru clientii nostri. „Active Engagement” este conceptul prin care noi reusim sa cream o relatie de implicare activa intre consumatori si marcile clientilor nostri, fapt ce determina o notorietate relevanta, relatii profunde cu consumatorul si un volum mai mare de vanzari.

Care sunt metodele specifice agentiei Mediaedge:cia de a comunica eficient cu clientii?
Modalitatea de lucru pe care o avem cu toti clientii nostri se refera la o relatie de colaborare de tip parteneriat, care se bazeaza pe incredere si respect reciproc, in care onestitatea si profesionalismul reprezinta cheia unei colaborari pe termen lung.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Noi stim ca a comunica nu inseamna numai a conversa, acest lucru mai inseamna a asculta, a intelege, a te implica si a obtine alaturi de client rezultatele propuse.

Sondaj Wall-Street:

1. La cat estimati valoarea pietei de media anul acesta? Anul acesta piata de media se va ridica estimativ la valoarea de 665 milioane euro.

2. La cat estimati cresterea in volum de afaceri a agentiei?
Pentru anul 2008, prin preluarea contului BCR, estimam o crestere de 30%.

3. Cat va creste piata de publicitate online anul acesta?
Anul acesta publicitatea on-line, estimativ va avea o creste de la 9 mil euro (1,8% din all media) la 15,3 mil euro (2,3% din all media).

4. Cat reprezinta online-ul din afacerile dvs. si cum va evolua acest procent?
Anul trecut procentul de investiii on-line a fost de 2% insa anul acesta estimam o crestere de 5%.