Obiectivul principal al campaniei este acela de a comunica schimbarea formei PET-ului Golden Brau in concordanta cu beneficiile functionale pe care le ofera: forma inovativa cu striatii, usor de manuit, ambalaj elegant, usor de transportat. Prin forma sa, noul PET permite consumatorului sa transporte si sa toarne berea mult mai usor.

Brandul Golden Brau se adreseaza consumatorilor care apreciaza timpul petrecut cu prietenii; sunt optimisti, sociabili, au simtul umorului, sunt oameni pe care te poti baza.

Campania se desfasoara pe posturile de televiziune in perioada 16 mai - 16 iulie si este sustinuta de comunicare in print, la raft si pe suport outdoor.

Citeste si:

Echipele care au participat la realizarea spotului:

Din partea agentiei McCann Erickson: Gabriela Alexandrescu – Account Director, Silvia Boeriu – Account Manager, Bogdana Butnar – Senior Strategic Planner , Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director, Titus Dumitrescu – Group Creative Director, Petru Teodorescu – Senior Copywriter, Radu Tinc – Senior Art Director, Tiberiu Munteanu – Head of AV Production si Marius Botirca – AV Producer.

Echipa Heineken: Andreas Stieber - Director Marketing, Narcisa Camarasoiu – Grup Brand Manager, Daniela Grigorescu – Brand Manager.

Cele doua echipe, McCann si Heineken Romania, au lucrat la realizarea spotului cu regizorul Wiebke Berndt, Tommy Wildner - DOP, Giuliano Doman - Producator Executiv, Catalin Fetita - Producator si Andrei Iancu - Editor.