Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Strada Covaci nr.6 , sector 3, Bucuresti ( pana in august cand ne vom muta pe strada Uranus )
Adresa web: www.dccom.ro
Numele agentiei: DC Communication

Anul infiintarii:
1995

Director General/Manager: Teodor Frolu/ Crenguta Rosu (foto) - co-managing partners;

Numar angajati: 35

Portofoliu clienti:
Contracte de asistenta permanenta ( on-going): Nokia ; Raiffeisen Bank ; Mobexpert ; Romtelecom ; Romcar ; Dell Computers ; Red Management; Alka, Gefco, Sirius, Caroli, Nestor, Nestor, Diculescu, Kingston, Petersen; Verida Credit ; Teatrul National Bucuresti
Pe proiecte : Institutul Cultural Roman/ Festivalul Filmului European ; Ministerul Finantelor (reglementari privind aplicarea TVA), Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiilor ; KBC Consumer Finance ; Unilever, TehnomarketDomo ;

Cifra de afaceri pe 2007:
~2, 3 milioane de euro.

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR

1. Domenii de specializare ale agentiei:
Comunicare corporatista ; comunicare interna ; comunicare financiara ; marketing communication ; comunicare institutionala ; e-PR
(Acopera complet sfera de servicii asociate- de la consultanta si elaborare strategie generala pana la planificare, monitorizare implementare, realizare de produse de comunicare, etc..)

Citeste si:

2. Structura pe departamente a agentiei:
Strategie& consultanta; media relations si analiza de continut; on-line; evenimente; grafica; traduceri; administrativ si contabilitate.

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)
Pentru clientii permanenti derulam programe de comunicare ale caror directii strategice se stabilesc pentru fiecare an sau chiar pentru mai multi. Demersul este unul continuu, activitatile sunt gandite inlantuit, sinergic ca suport pentru dezvoltarea companiei- este mai putin aplicabila abordarea tip campanie. Aceasta este mai mult valabila pentru clientii pe proiecte – e.g. Introducerea noilor reglementari TVA, Festivalul Filmului European, ambele derulate in acest an. In paralel insa derulam proiectele de comunicare pentru ceilalti clienti din portofoliu, in linie cu dezvoltarile fiecaruia, noile activitati, produse, rezultate, noi directii de actiune, linii de educatie, etc... Proiectele se deruleaza, de asemenea pentru audiente diverse: interne si externe.
4. Punctele forte ale agentiei:
Gandire strategica, integrare, abordare creativa, o echipa verticala, flexibila si experimentata.

5. Punctele slabe ale agentiei:

Dezavantajele pionieratului : oferta « inainte de vreme »
6. Palmares:
7. Care a fost primul client al agentiei?
ING Bank in 1995.
8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Nokia – in 2000.

Test de aderenta PR-istica

Care este filosofia, motto-ul, agentiei DC Communication, dupa care se ghideaza angajatii?

« Viziunea se implineste » (Vision comes true)- ca expresie a faptului ca ne asumam rolul de parteneri pentru implinirea obiectivelor clientilor si ca demersul de comunicare este menit sa sprijine dezvoltarea pe termen lung a companiilor pentru care lucram. Ne implicam total pentru a sprijini implinirea misiunii clientilor nostri : gandind integrat, pe planuri multiple, pe termen lung.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie de PR?

Accentuand asupra valorii pe care o are informatia de ultima ora, accesibila rapid, oriunde si oricand. Construirea capacitatii de a intelege «semnele timpului » in care traim. De asemenea, as sublinia si posibilitatea de a te tine la curent cu lucrurile care fac parte din sfera personala de interes.(personalizarea demersului online)
As segmenta apoi discursul pentru utilizatorii mai tineri (si tipul lor de interes pentru informatie) si utilizatorii din comunitatea de business (evident, cu un alt tip de unghi). (de altfel cele mai frecvent comunitati online, deocamdata)
As demonstra valoarea unei informatii primite in timp util- pentru cele doua comunitati. ( date, cifre, stories interesante, etc..)
As arata cum media on-line raspunde acestor exigente.

Care sunt metodele specifice agentiei DC Communication de a comunica eficient cu clientii?

Disponibilitate permanenta, buna cunoastere a industriei si a modelului de operare specific.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Fiecare client este important iar strategia de vanzare este ajustata in primul rand intereselor specifice : temelor cheie de dezvoltare sau prevenirii problemelor pe care compania le poate rezolva printr-o comunicare optima.