Reclamele on-screen au strans 92% din piata totala de venituri obtinute in publicitatea din cinematografe in 2006.

Publicitatea on-screen din cinema include reclame care sunt difuzate inainte de rularea filmului sau a altor prezentari succinte despre acesta, in timp ce veniturile obtinute din publicitatea off-screen se refera la castiguri obtinute din programe audio, din sampling, evenimente speciale care au loc in aceste locatii sau in cazul unor promotii.

Castigurile provenite din zona de marketing a crescut cu 48% in 2007, pe cand cele venite de pe urma activitatilor de in-lobby si a programelor audio s-au dublat, iar programele de sampling au crescut de patru ori mai mult, conform eMarketer.

Aproape trei sferturi din veniturile castigate din publicitatea din teatre
au venit din partea advertiserilor regionali si nationali.

“Cei mai multi publicitari profita de optiunile pe care le ofera off-screen-urile din cinematografe; utilizate in tandem in cadrul campaniilor integrate, publicitatea on-screen combinata cu marketingul off-screen in teatre poate dubla sau chiar tripla impactul pe care il poate avea un anumit brand asupra filmului care urmeaza sa ruleze”, a declarat Stu Ballatt, presedinte CAC.

De asemenea, retelele publicitare digitale on-screen si-au crescut potentialul castigat prin reclamele din teatre. Reclamele au venit si in ajutorul marketerilor care au dorit sa castige o noua categorie de public, si anume pe cei tineri. Consumatorii cu varsta pana in 30 de ani sunt mai predispusi la a viziona filme la cinematograf decat cei mai in varsta, relateaza eMarketer.

Citeste si:

Totodata, reclamele sunt populare si pentru faptul ca atrag. Mai mult de jumatate din respondentii cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani declara ca acorda o atentie mai mare reclamelor difuzate la cinema decat celor de la TV.

Asadar, aproximativ 55% din respondentii cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani sustin ca dau mai multa atentie publicitatii din cinematograf decat celei de la televizor, doar 28% dintre cei cu varsta intre 18 si 49 de ani declarand acelasi lucru.

In plus, 36% dintre cei mai tineri, pana in 24 de ani, considera publicitatea facuta in cinematografe o recomandare binevenita, drept pentru care acestia chiar cumpara produsul sau serviciul pentru care s-a facut reclama respectiva, in timp ce doar 31% dintre cei cu varsta peste 18, dar pana in 49 de ani, fac acest lucru.