Intrebari Preliminare:

Adresa de contact a companiei: Str. Traian, nr.184-186, etajul 7, sectorul 2, Bucuresti.
Adresa web: www.zenithoptimedia.com
Numele agentiei: Zenith Media
Anul infiintarii: 2000
Director General/Manager: Maria Tudor
Numar angajati: 35
Portofoliu clienti: Atlas, Baxi, Bayer, BRD-GSG, Bricostore, Bunge, Caroli, Carrefour, Depozitul de Calculatoare, Discovery Channel, Electrolux, ING Group, Interstar, L’Oreal, Nestle, Parmalat, Policolor, Puma, Reckitt Benckiser, Toyota, Ursus Breweries, Vincon.
Cifra de afaceri pe 2007: 55.550.000 EURO

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de media

1. Domenii de specializare ale agentiei: Servicii complete de comunicare media (planificare, cumparare, monitorizare, consultanta, plus servicii aditionale) pe toate suporturile, offline si online.

2. Structura pe departamente a agentiei: Departamente: Buying/ Planning/ Traffic/ Research. Zed Digital- divizia de online a agentiei.

3. Proiectele realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii proiectului) :
BRD Card Revolving – mai 2008
Carrefour Aniversare 7 ani
Lansare Carrefour in Pitesti, Suceava, Arad, Bucuresti Vitantis
ING Bank – online Formula 1 – aprilie 2008
ING Card Cont’ROL – mai 2008
Nestle – Joe Fool’s Day online campaign – 1 aprilie
Puma Romania Moving Boards – mai 2008
PSI Romania - Love Plus – Campanie SMS – 1 aprilie
Ursus Breweries - Lansare Redds – februarie 2008
Ursus Breweries - Cupa Romaniei Timisoreana

4. Punctele forte ale agentiei:
- calitatea servicillor oferite;
- livrare la timp;
- materializarea principiilor Zenith Media - The ROI Agency
- implicarea in businessul clientului;
- buying creativ;
- consecventa;
- onestitate.

5. Care a fost primul client al agentiei?
ALLIED DOMECQ

6. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Inca de la infiintare, ne sunt alaturi urmatorii clienti: BRD, Bunge, ING Group, Toyota, Ursus Breweries.

Citeste si:

Test de aderenta media:

Care este filosofia, motto-ul, agentiei Zenith Media, dupa care se ghideaza angajatii?
Pe langa principiile solide de business, succesul Zenith Media este generat de transpunerea permanenta a filosofiei internationale - the ROI Agency- care ii guverneaza activitatea zilnica, prin consolidarea pozitionarii de ROI Agency pe piata media din Romania generand si deruland proiecte remarcabile de comunicare, abordare creativa si aducand profituri clientilor agentiei.

Care sunt metodele specifice agentiei Zenith Media de a comunica eficient cu clientii?

N/A

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
N/A

Sondaj Wall-Street:

1. La cat estimati valoarea pietei de media anul acesta?
Peste 500 MIL. euro

2. La cat estimati cresterea in volum de afaceri a agentiei?
+ 20%

3. Cat va creste piata de publicitate online anul acesta?
Intre 50%-100%

4. Cat reprezinta online-ul din afacerile dvs. si cum va evolua acest procent?
Sub 5%, dar va creste.