“Tuborg respira libertate. Iar incepand de anul trecut, am inceput sa tratam libertatea intr-o maniera ceva mai personala, construindu-ne povestile in jurul unor oameni care nu accepta sa li se spuna cum ar trebui sa traiasca. Fiecare are calea sa, aleasa in deplina cunostinta de cauza, iar Tuborg ii va incuraja sa se exprime liber. Martin a fost deschizatorul de drumuri, moment care a coincis si cu schimbarea de design a sticlei Tuborg.

Filip si Gustav sunt alte doua povesti despre libertate, gandite sa dea consistenta conceptului; vorbim in primul rand despre libertatea de expresie, pentru ca cei cu care vorbim sunt la varsta la care sunt tentati sa si-o refuze, din dorinta de a-si croi un drum intr-o societate nu foarte toleranta cu creativitatea si diferentele. Vrem insa sa le spunem ca pentru nimic in lume nu merita sa renunte la a fi ei insisi”, explica Adrian Docea, Account Planner la Graffiti BBDO.

Campania a debutat pe 1 iulie cu doua spoturi TV, avandu-i ca protagonisti pe Filip si Gustav, doi dintre tinerii pentru care “your way or the highway” nu e numai o expresie. Lui Filip ii place foarte mult litera F, iar Gustav nu si-a dat niciodata jos rolele din picioare. Filip vede sau pune litera F inaintea oricarui lucru, Gustav are rolele in picioare pana si in pat. Filip si Gustav fac ce vor, iar Tuborg ii felicita pentru asta. Pentru ca Tuborg apreciaza oamenii care cred foarte mult in pasiunile lor, oricat de neobisnuite ar fi ele. Tuborg lauda oamenii care se simt bine in propria lor piele si pentru care nu conteaza parerea celorlalti.

Filmarile la cele doua spoturi au avut loc in Bucuresti si au durat trei zile, cu o echipa impresionanta de profesionisti care au facut, dupa cum era de asteptat, ce au vrut. Noua campanie de imagine Tuborg va continua si prin alte actiuni tactice concepute sa-i felicite pe toti cei care fac doar ce vor.

Citeste si:

Din partea clientului URBB au participat la dezvoltarea campaniei Catalin Ignat (VP marketing) si Roxana Malureanu (beer group brand manager).

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania “Felicitari ca faci ce vrei” este formata din Ema Prisca (creative director), Diana Cristea (art director), Adina Basag (copywriter), Adrian Docea (account planner) si Anca Iulia Calin (account director). Partea video este dezvoltata de Liviu Isop (AV production manager) de la Graffiti BBDO si casa de productie Reload Film, impreuna cu regizorul Radu Munteanu si Tudor Lucaciu la imagine.

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate infiintata in Romania, parte din reteaua BBDO Worldwide, cea mai premiata retea de comunicare din lume in 2007.

Graffiti BBDO este unul din liderii pietei locale de specialitate. Portofoliul de premii pentru creatie si eficienta in comunicare, expertiza profesionistilor si setul de valori pe care le impune grupul BBDO confirma standardul serviciilor integrate pe care agentia le livreaza clientilor sai.