Intrebari Preliminare
Adresa de contact a companiei: Strada Alexandr Puskin nr 18, sector 1, Bucuresti
Adresa web: www.r-g.ro/blog
Numele agentiei: Rogalski Grigoriu Public Relations
Anul infiintarii: ca departament – 1999, ca entitate juridica - 2007
Director General/Manager: Eliza Rogalski
Numar angajati: 15
Portofoliu clienti: Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Investments, BDG Import, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Devin JSC, Asociatia Erudio, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Kiwi Finance, Petrom, Sony Ericsson, Tassullo, Tuborg Romania.
Cifra de afaceri pe 2007: -

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR
1. Domenii de specializare ale agentiei: consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management, online PR, internal communication.

2. Structura pe departamente a agentiei:
Agentia este organizata in jurul specificului fiecarui client si in functie de nevoile de PR ale acestuia. Pentru competentele de suport (creatie, media, productie, research, BTL), agentia subcontracteaza servicii de la companiile specializate din cadrul grupului TEMPO.

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)
- campania de lansare a Baneasa Shopping City
- campania de lansare a proiectului Stejarii, client Tiriac Imobiliare
- campania de lansare a Kiwi Finance
- campania Umbrela Verde, client Tuborg Romania

4. Punctele forte ale agentiei:
- Creativitatea, inteleasa ca o extraordinara capacitate de a chestiona permanent ce stim si de a explora ceea ce nu stim;
- Capacitatea de a construi relatii de foarte lunga durata cu clientii, bazata pe intuirea si satisfacerea nevoilor de comunicare;
- Investitia constanta in educatia de specialitate a echipei;
- Curiozitatea oamenilor din agentie;
- Experienta ca echipa de PR de zece ani, in cele mai relevante domenii si pentru cele mai dorite proiecte si companii de pe piata romaneasca

5. Punctele slabe ale agentiei:
- excesul de munca

6. Palmares:
Distinctii obtinute in 2008
- Campania “Un brad pentru toti romanii”, client Banca Millennium – dublu nominalizat la SABRE Awards pentru cea mai buna campanie din Sud Estul Europei si cea mai bine mediatizata campanie de PR; nominalizare la Premiile de Excelenta ale Chartered Institute of Public Relations (CIPR) pentru campania cu cea mai buna expunere pe TV din Europa
- Campania “Daruieste din Inima”, client LaborMed Pharma – Aur pentru cea mai buna campanie de educatie publica din Europa, SABRE Awards
- Campania “Deloitte 15” – nominalizare pentru cea mai buna campanie de PR pentru o companie de servicii profesionale, SABRE Awards

Distinctii obtinute in anul 2007:
• Campania Biosecurizat, client Agricola Bacau - Aur la festivalul european SABRE AWARDS pentru cea mai buna campanie la categoria Crisis and Issues Management;
• Campania de lansare a Laptelui Proaspat de la Danone - Aur la Golden World Awards organizata de International Public Relations Association (IPRA);
• Campania “Daruieste din Inima”, client LaborMed Pharma - Premiul Special al juriului la Romanian PR Award.

Distinctii obtinute in anul 2006:
• Campania Biosecurizat, client Agricola Bacau - Aur la Romanian PR Award, categoria comunicare comerciala;
• Campania de lansare a Laptelui Proaspat de la Danone - Argint la Romanian PR Award, categoria comunicare comerciala;

Citeste si:

Distinctii obtinute in anul 2005:
• Campania de lansare a berii Holsten – “Hamburg in 1879” premiata cu Aur la Romanian PR Award, categoria comunicare comerciala

Distinctii obtinute in anul 2004:
• Campania “operatiunea Ultima Sansa” – Argint la Romanian PR Award

7. Care a fost primul client al agentiei?
Tuborg Romania

8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Tuborg Romania, 1999

Test de aderenta PR-istica
Care este filosofia, motto-ul, agentiei Rogalski Grigoriu, dupa care se ghideaza angajatii?
Eliza Rogalski, Managing Partner :
“Find a way or make one” este o propozitie pe care istoria i-a atribuit-o lui Hannibal. Este motto-ul meu personal si ceea ce caut sa imprim echipei permanent. Filozofia noastra este cristalizata in identitatea de brand pe care ne-am creat-o, reprezentata vizual printr-o scara care duce undeva sus, acolo unde oamenii isi pun de obicei cele mai inalte dorinte. Este o cultura a ambitiei, a lucrului in echipa, a satisfactiei personale si profesionale. Rogalski Grigoriu este o companie care cultiva aspiratiile si dorinta oamenilor de a reusi.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie de PR?
Exclusiv printr-o campanie de online PR.

Care sunt metodele specifice agentiei Rogalski Grigoriu de a comunica eficient cu clientii?
Eliza Rogalski, Managing Partner: Aici nu avem retete profesionale, ci mai degraba principii umane. Am citit de curand o carte in care am gasit o fraza care exprima foarte bine ceea ce eu stiam – “clients come to agencies because they need somebody to love them; when their agencies do not love them anymore, they make pitches”. N-as vrea sa repet truisme de genul “oamenii conteaza”. Eu vreau sa spun ca am fost intodeauna sinceri cu clientii nostri si, inainte de orice, oameni, cu aspiratii si slabiciuni, cu vise si planuri. Cred ca nu poti fi eficient in comunicarea cu clientii in afara acestor valori umane.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Eliza Rogalski, Managing Partner:
L-as intreba cum i s-a parut plimbarea cu trasura despre care am aflat ca a facut-o in ultimul concediu la Viena, incheiat acum o saptamana. Si daca scoala fiului sau cel mare i se pare buna, pentru ca as vrea sa imi transfer si eu copilul acolo.