Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Intr. Soldat Ioan Dobre, nr. 7
Adresa web: www.webstyler.ro
Numele agentiei: Webstyler
Anul infiintarii: 2000
Director General/Manager: Bogdan Nitu
Numar angajati: 20
Portofoliu clienti: Nokia, Coca-Cola, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Altex, Timisoreana, Tiriac Auto, Land Rover, Jaguar, Apa Nova, Ferrero
Cifra de afaceri pe 2007: N/A

Descrierea (mai) detaliata a agentiei interactive

1. Domenii de specializare ale agentiei:
- strategie de comunicare online
- creatie
- dezvoltare web
- e-mail marketing
- online media planning & buying
- CRM online
- advergames

2. Structura pe departamente a agentiei:
- strategie
- creatie
- dezvoltare
- client service

3. Campaniile realizate anul acesta (selectie):
Nokia Pressplay - aprilie 2008
EuroArena Coca-Cola - iunie 2008
Distreaza-te cu Joe - martie 2008
Vasile Blaga pentru Primarie - aprilie 2008
Samsung Aspiratoare – martie 2008
Land Rover Academy – iunie 2008
De ce iubim Bucurestiul? – Apa Nova – iunie 2008

4. Punctele forte ale agentiei:
Strategia de comunicare online, creativitatea, intelegerea comportamentului userilor, flexibilitatea si adaptarea la nevoile clientilor

5. Punctele slabe ale agentiei:
Ne facem prea putin PR in comparatie cu performantele pe care le avem.

Citeste si:

6. Palmares:
In ultimii 3 ani, Webstyler a dominat piata serviciilor de comunicare online din Romania, reusind cateva performante ce nu pareau posibile in Romania in urma cu cativa ani. Lucrul acesta s-a transformat si in recunoasteri ale industriei de comunicare la festivalurile internationale si locale.
2008 – prima agentie interactiva romaneasca nominalizata la Cannes
2007 – primul premiu (Silver Drum) pentru o agentie interactiva romaneasca la Golden Drum
2007 – agentia anului la Internetics, 6 premii din 11 acordate (cea mai buna campanie interactiva, cea mai buna campanie virala, cea mai buna campanie de bannere online, cel mai bun site la FMCG, politic&social, comunicatii) si 15 nominalizari
2006 – agentia anului la Internetics, 3 premii (cel mai bun viral, cel mai bun joc online, cel mai bun magazin de prezentare) si 6 nominalizari
2005 – Internetics – Premiul pentru Campania Interactiva a anului
2004 – Internetics – 2 premii (cel mai bun site de prezentare de produs, cel mai bun CD multimedia) si 3 nominalizari
2003 – Internetics – 2 premii (cel mai bun site de Cosmetice si Electro) si 5 nominalizari
2003 – Festival of Ideas Novi Sad – 2 nominalizari din cele 4 acordate
2002 – Agentia anului la Internetics
2001 – Internetics – 2 premii si 6 nominalizari

7. Care a fost primul client al agentiei?
Texaco

8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Altex - 2002

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, motto-ul agentiei Webstyler, dupa care se ghideaza angajatii?
Cautam intotdeauna sa ne depasim propriile performante si sa inovam pentru atingerea de rezultate exceptionale.

Cum ati promova presa online intr-o campanie publicitara?
Un brief ne-ar ajuta sa raspundem :)

Care sunt metodele specifice agentiei Webstyler de a comunica eficient cu clientii?
Stim sa ascultam si sa oferim consultanta extrem de necesara intr-un mediu foarte nou pentru majoritatea clientilor.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Nu cred ca avem nevoie de strategii speciale. Rezultatele vorbesc de la sine despre cine este si ce poate Webstyler.