Designul trendy, dotarile tehnice si pretul atractiv recomanda noul model ca fiind creat in special pentru barbatii activi, familisti, cu varste cuprinse intre 35 si 50 de ani, venituri si educatie medii, persoane pragmatice care cantaresc atent orice investitie. Sunt acei barbati care au nevoie de masina atat pentru drumurile de zi cu zi cat si pentru plecarile de la sfarsit de saptamana sau in vacante.

“Client: «...tot ce se stie despre Logan ramane valabil, adica o masina accesibila, extrem de spatioasa si robusta. Pretul ramane la fel». Agentie: «...si atunci ce se schimba? Care-i treaba cu noua generatie de masini Logan? » Client: «...bref? un design imbunatatit aka un plus de stil. Si un pachet de dotari suplimentare, pentru mai mult confort». Odata lamurita premiza, rezolvarea care trebuia sa ia in calcul aceeasi tehnica narativa specifica spoturilor Logan - actiune, clisee holywoodiene, etc - a fost usor de gasit. De data asta, intriga trebuia sa fie despre aventura unui tip care conduce o masina misto” spune Simona Costea, Account Director la Graffiti BBDO.

“Noul Logan arata foarte bine, iar pentru femei transferul de sex appeal de la masina la sofer e doar la un gand distanta. Astfel ne-am propus sa spunem o poveste despre atractivitate, cu tot ce naste ea: dorinta puternica, lipsa de scrupule, aventura. Dupa trei zile de filmare, niste cehoaice atragatoare si un elicopter care ne-a lasat cu gura cascata, noi zicem ca am reusit” spune Adina Basag, copywriter la Graffiti BBDO.

Filmarile pentru noul spot au avut loc la Balea Lac, Transfagarasan, Brasov si Lacul Vidraru.

Citeste si:

Spotul ruleaza in lunile iulie si august si face parte dintr-o campanie integrata marca BBDO. Campania, a carei componenta creativa poarta semnatura Graffiti BBDO, se deruleaza printr-un mix de media ce cuprinde: TV, print, outdoor, radio si online, mix dezvoltat de Media Direction - agentie a grupului BBDO.

Echipa care a contribuit la realizarea noului spot Logan este formata din: Ema Prisca (creative director), Adina Basag (copywriter), Diana Cristea (art director), Cristina Panaitescu (art director), Dan Sendroiu (account planner), Simona Costea (account director) si Daniela Ioan (account manager) de la Graffiti BBDO; Elena Munteanu (media planner) de la Media Direction. Partea video este dezvoltata de Liviu Isop (producator AV) de la Graffiti BBDO si casa de productie MME, impreuna cu regizorul Olivier Venturini si producatorul Valentin Antofi.

Din partea clientului Automobile Dacia s-au implicat in campanie Rafael Treguer (director marketing), Eduard Croitoru (director publicitate) si Viviana Popescu (responsabil publicitate).