Potrivit Pew Research Center, 52% dintre persoanele participante la sondaj urmaresc regulat jurnalele de stiri de la televizor, cu 7 procente mai putin decat in 2004, in vreme ce 39% dintre americani urmaresc stiri din alte surse, cu sase procente mai mult decat in anul 2002.

Dintre persoanele intervievate, 35% asculta stirile la radio, 34% le citesc in ziare, iar 37% navigheaza pe internet de trei sau mai multe ori pe saptamana, pentru a se informa.

Dintre posturile de televiziune, CNN este urmarit de 30% dintre intervievati, urmat de CBS - cu 29% si de marile canale nationale - cu 28%. In ceea ce priveste presa scrisa, Wall Street Journal este citit de 25% dintre cei care au participat la sondaj, urmat de cotidianele obisnuite, care sunt preferate de 22% dintre americani.

Pew Research Center a descoperit trei profiluri umane de consumatori de stiri, diferentiate de varsta si comportament social. Astfel, traditionalistii sunt persoane in varsta, cu pregatire scolara medie, care sunt cei mai numerosi si cei mai fideli televiziunii. Integratorii sunt cei care combina sursele de informare, iar consumatorii de internet - tanara generatie cu un nivel de educatie inalt, care cauta informatiile online.

Studiul a fost efectuat pe un esantion de 3.615 persoane,
care au raspuns la intrebari prin telefon, in intervalul 30 aprilie - 1 iunie.