Constientizarea a fost cea mai ridicata in randul utilizatorilor tineri, mai anunta compania. In total, 26% dintre respondenti sunt membri ai site-urilor de retele sociale. Cei mai multi membri ii are Olanda, cu 49%, urmata de Emiratele Arabe Unite, cu 46%, si de Canada si Statele Unite, cu cate 44%, si respectiv 40%, mai anunta compania de cercetare.

De asemenea, Synovate a intrebat consumatorii adulti daca si-au pierdut interesul in retelele sociale online, 36% dintre utilizatorii de retele sociale raspunzand afirmativ. Japonia conduce acest clasament cu 55%, urmata de Slovacia, cu 48%, Canada - 47%, Polonia si Statele Unite, cu cate 45%. In indonezia si Franta interesul fata de retelele sociale au scazut cu 18% si respectiv 21%.

In aprilie 2008 un studiu al companiei Universal McCann a scos la iveala ca retelele sociale sunt o activitate minora. In acest studiu doar 10% din populatia Romaniei foloseste acest mod de socializare, totalizand 1,4 milioane de utilizatori. Intr-un alt studiu, Olanda are cel mai ridicat procentaj la capitolul retele sociale, cu 36,4% din totalul populatiei, in timp ce 23,4% dintre respondentii americani s-au declarat ca sunt utilizatori ai retelelor sociale.