Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Logofat Luca Stroici, nr. 3, Bucuresti
Adresa web: www.tbwamerlin.ro
Numele agentiei: TBWA Bucuresti
Anul infiintarii: 1994
Director/General Manager: Alina Sîmpetru/ Liviu Lambrino
Numar angajati: 46
Portofoliu clienti:
Beiersdorf (branduri: Nivea Visage, Nivea Creme, Nivea Soft, Nivea Baby, Nivea Hand)
Henkel (Pur, Bref, Clin, Perwoll, REX, Somat)
Schwarzkopf (branduri: Palette, Taft)
JTI (branduri: Winston, Camel, Seven Stars, Salem)
Mars România (branduri: Pedigree, Chappi, Kitekat, Twix)
Absolut Vodka
Chivas Regal
adidas
PlayStation 2
Tchibo
Michelin
Bristol-Myers Squibb
Nissan
ABN AMRO
Spot Prejudecăţilor despre Etnia Romă
Maggi
BMW
BEKO
Ablon
Hard Rock Cafe
Ramada Plaza
Floriol
BIC
EMERALD residence
Quadrant Amroq Beverages
Zapp
Renault
La Festa
Mood
Cifra de afaceri pe 2007: 14.236.232 lei

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei:
- Creatie si strategie de comunicare
- BTL
- Consultanta prin Disruption – instrument de strategie trademark TBWA
2. Structura pe departamente a agentiei:
- ATL
- BTL (prin divizia specializata Tequila)
- Creatie
- PR
- Productie
- DTP
3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei):
Campania de lansare a noului BMW Seria 3 – septembrie 2008.

Adidas- Brand Euro 2008 – iulie-august 2008
Campania Jewel Nivea „Frumuseţea este....” – ianuarie 2008
Campania de lansare Card Perfect ABN AMRO – ianuarie 2008
Campania de lansare a maşinii de sapălat cu funcţie specială de îndepărtare a părului de animal Beko – aprilie 2008
Campania de lansare a frigiderului cu voice-recorder Beko – aprilie 2008
Campania de lansare a Beaf Levantica – august septembrie 2008
4. Punctele forte ale agentiei:
Creativitatea, nu numai ca specific al departamentului de creatie, ci ca mod de abordare disruptiva a startegiei de comunicare.
5. Punctele slabe ale agentiei:
Lipsa unui departament specializat on-line, care este suplinita de colaborarea cu alte companii on-line, colaborare de altfel de succes pana acum. Speram ca in 2009 experuenta acumulata sa permita si introducerea acestei specializari.
6. Palmares:
Premii si nominalizari la festivaluri internationale ca Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum, AdPrint si New York Festivals si la festivalul national Ad'Or (Bronze Agency of the Year 2006)
7. Care a fost primul client al agentiei?
Henkel
8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Henkel. Din 1994.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia TBWA\Merlin?
Filosofia intregii retele TBWA, una dintre cele mai premiate din lume, este conceptul de Disruption. Disruption ca si metodologie de lucru a reusit in ultimii 15 ani sa stea la baza succesului unor brand-uri celebre cu care TBWA colaboreaza la nivel international – de la Apple si Absolut, la Nissan, Michelin sau Pedigree.

Citeste si:

Disruption este un instrument de strategie care isi propune o optimizare a potentialului de brand pentru maximizarea dezvoltarii sale. E conceput sa ne ajute sa vedem lucrurile diferit, dintr-o perspectiva proaspata care sa aduca succesul mai aproape.

O caracteristica extrem de interesanta a Disruption-ului este flexibilitatea sa, aplicabilitatea perfecta pe diverse domenii – de la comunicare sau publicitate pana la dezvoltare de produs, marketing, strategie de vanzari, comunicare interna, de corporatie, BTL sau PR.

Cum ati promova presa online intr-o campanie publicitara?
Dati-ne un brief si veti vedea.

Care sunt metodele specifice agentiei TBWA\Merlin de a comunica eficient cu clientii?
Structura agentiei este una deschisa, si asta ajuta mult in sinergia diverselor departamaente si respectiv in coerenta propunerilor catre clientii nostri.

Prezenta managementului, experienta hands-on e de asemenea importanta, iar clientii nostri stiu ca atunci cand isi doresc sa discute un brief de promotie sau o strategie de marketing, noi suntem mereu alaturi intr-un mod cat se poate de transparent. Credem in puterea echipelor bine alese, nu numai in cadrul agentiei, dar si agentie-client-partneri.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Fiecare client e diferit, si de aici trebuie inceput. Experienta ne-a invatat ca onestitatea este extrem de importanta. Clientii nu au nevoie sa ne „vindem” noi insine ca agentie, ci sa se convinga ca isi pot „castiga” ei un partener real de discutie, care poate sa ii inteleaga propriul business si sa aplice experienta unei intregi retele de comunicare in sprijinul succesului sau, chiar daca asta inseamna sa spui cateodata „nu”, „cred ca mai bine ar fi altfel” sau „ce-ar fi daca...”.