Monumentul galben, lung de 22 de metri si greu de noua tone a fost recompensat pana acum cu un Silver Clio la Clio Award Festival din Florida si un Gold Lion la Festivalul de Publicitate de la Cannes. In interviul pe care Ismaili l-a acordat Wall-Street dupa decernarea premiilor de la Cannes, kosovarul isi exprima convingerea ca Newborn nu va fi bine primit de est-europenii de la Golden Drum. A avut parte de o surpriza.

“Aceasta este o lucrare foarte speciala, in contextul acestei categorii. In general, advertisingul dureaza doua-patru saptamani. Castigatorul de azi va ramane la locul lui pentru zeci de ani de acum incolo. Si, cel mai important, transmite mesajul unei intregi tari”, a spus Kurt Georg Dieckert, Chief Creative Officer la TBWA\Germania si presedinte al juriului pentru Design & Art Direction.

Potrivit lui Dieckert, Newborn a concurat cu “Impossible Goal Keeper”, lucrarea inscrisa de TBWA\Germania pentru adidas. Chiar daca nu a putut vota in acest caz, Dieckert si-a exprimat clar sustinerea pentru Newborn.

Citeste si:

O alta componenta a juriului ar fi putut influenta, totusi, acordarea Grand Prix-ului agentiei din Pristina, spune germanul. Deoarece categoria Design & Art Direction este deschisa pentru inscrieri tarilor din intreaga lume si nu doar celor din Noua Europa, juriul a fost unul variat. Pe langa Dieckert, au mai evaluat lucrarile de Design si Andrei Cohn, director de creatie la agentie romaneasca Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, lituanianul Marius Kasperavicius, director de creatie la designHotel ci slovenul Marko Vicic, director de creatie al agentiei Futura DDB.

Cititi aici povestea realizarii Newborn Kosovo.

Cum se face publicitate in cel mai tanar stat din lume

Cum se face publicitate in cel mai tanar stat din lume