Odyssey va oferi servicii de BTL si PR pentru Absolut, lider mondial in categoria premium vodka.

“Obiectivul nostru este sa aducem Absolut pe prima pozitie in categoria imported vodka si, pentru a atinge acest obiectiv, am cautat un partener care sa ne sprijine, o agentie care sa inteleaga in primul rand complexitatea brandului si sa aduca solutii creative”, declara Radu Moldovan, brand manager White Spirits Pernod Ricard.

“Cand am intrat in acest pitch am fost incantati sa aflam ca Absolut nu impune limite creativitatii. Este un brand vizionar care a spart de multe ori tiparele unei comunicari clasice. Ne-am bucurat pentru ca puteam da frau liber imaginatiei si pentru ca primisem un brief atat de generos. Insa tocmai acesta libertate a fost marea provocare in acest pitch. Dupa o saptamana de brainstorming si documentare despre brand fiecare dintre noi avea propria viziune despre lumea Absolut si ne-am dat seama ca fiecare dintre noi avea dreptate. Acela a fost momentul cheie in care am inteles brandul si ideile au inceput sa prinda contur”, adauga Ileana Sebe, director strategie Odyssey.

Absolut s-a alaturat in luna septembrie celor 37 de marci din portofoliul Pernod Ricard Romania, prin achizitionarea companiei suedeze Vin&Sprit, producatorul acestei marci.

Citeste si:

Compania franceza Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial in productia si distributia de bauturi spirtoase si vinuri, avand in portofoliu marci de prestigiu precum Ricard, Absolut, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek.

Pernod Ricard detine o cota de piata de 25% din totalul importurilor de bauturi alcoolice din Romania.

Odyssey este o agentie full service, printre clienti numarandu-se RBS Romania, Prodvinalco, Danone Romania, Rompetrol, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, Allianz Tiriac, Class Living.