Potrivit reprezentantilor Ogilvy Group, site-ul ofera advertiserilor “o raza de speranta”, acestia putand profita de recesiune pentru a creste popularitatea brandurilor si a-si asigura succesul in viitor.

Site-ul cuprinde studii de caz printre care se numara “Optimizing the marketing budget in recession”
sau “Doing More With Less: A Point of View on Marketing in a Recession”.

Colin Mitchell, chief strategy officer al Ogilvy America de Nord, spune ca toti clientii trebuie sa nu uite ca recesiunea reprezinta o oportunitate pentru inovatie.

“Istoria demonstreaza ca multe branduri si companii au fost lansate cu succes in momente de criza, in timp ce altele au speculat conditiile economice dificile pentru a-si imbunatati cota de piata. Avem in fata noastra o noua constelatie de strategii de marketing care pot fi masurate rapid si pot fi implementate eficient”, declara Colin Mitchell.

“«Doing More With Less» prezinta in detaliu strategii de marketing probate pentru a construi o pozitie solida pe piata chiar si pe timp de criza economica, studii de caz care prezinta modul in care publicitarii pot sa-si protejeze consumatorii cei mai valorosi si sa-i atraga pe cei care sunt dispusi sa cheltuiasca”, adauga Mitchell.

Citeste si:

“A realiza mai mult cu bani mai putini nu implica doar stabilirea unui buget mai mic, ci investirea mai ingenioasa a acelor bani, de la media digitale pana la retail”, explica Collin Mitchell.

Fiecare material publicat pe site se bazeaza pe experienta Ogilvy in domenii variate, de la publicitate, retail marketing pana la marketing direct si digital.

Reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, este prezenta in Romania prin Ogilvy Group Romania. Agentia ofera servicii de comunicare integrata 360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.

Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle, precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo.