Pe timp de criza, merita sa mai investesti 3 milioane dolari in Super Bowl?

Urmand exemplul premiilor Oscar din 2008, eveniment la care marketerii au platit circa 1,6 milioane dolari pentru fiecare 30 de secunde de publicitate, Super Bowl-ul de anul acesta frapeaza prin bugetele de advertising. Suma aferenta pentru 30 de secunde de reclame din pauzele publicitare de la Super Bowl 2009 este de 3 milioane dolari, valoare ce sfideaza recesiunea din SUA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri