Mutarea surprinde in contextul in care publicitatea online este destul de imuna la schimbarile provocate de recesiune, dar AOL pare sa fie afectata mai tare decat celelalte companii din industrie.

“Grava recesiune a afectat fiecare colt din economie, inclusiv pe al nostru”, a declarat Randy Falco, CEO AOL.

Compania-mama a AOL, Time Warner, va raporta castigurile din al patrulea trimestru saptamana viitoare, iar analistii se asteapta ca rezultatele sa fie negative.

Concedierile vor fi realizate in urmatoarele doua trimestre.

Citeste si:

In plus, fata de concedierile si inghetarea salariilor, AOL va consolida birourile din California si Los Angeles. Falco a mai declarat ca AOL vrea sa isi modifice operatiunile internationale pentru reducerea costurilor, desi nu mentionat daca va renunta la una din diviziile internationale.

El a declarat ca AOL se axeaza in continuare pe crearea de afaceri media, de publicitate si publishing.

Google a platit la inceputul anului 2006 un miliard de dolari (667 mil. euro) pentru achizitia a 5% din actiunile AOL.