In paralel cu comunicarea TV, pentru campania de lansare a primului ambalaj Mountain Dew la cutie s-a dezvoltat un proiect de media inovativa in statiile de metrou – Victoriei 1, Victoriei 2, Universitate, Unirea 1, Unirea 2 si Crangasi. Trecatorii pot vedea in aceste statii un can de Mountain Dew infipt in zapada alaturi de o pereche de schiuri sau o placa de snowboard.

„Am gandit o campanie integrata pentru lansarea can-ului Mountain Dew in Romania, dorindu-ne ca aceasta sa urmeze aceeasi directie creativa si oarecum rebela pe care am folosit-o constant si consistent de-a lungul anilor. Expunerea din statiile de metrou este complemenatara spotului TV unde pustii fac snowboarding prin subterane pe sinele de metrou. Ideea a fost concretizata ca si element diferentiator in cadrul unei campanii integrate de lansare de catre agentia de media”, a spus Calin Clej, Marketing Manager PepsiCo Romania.

Componenta media a campaniei a fost dezvoltata de Media Direction. Echipa implicata in acest proiect este formata din: Ioana Ghilerdea, Cristian Gomoi – Graffiti BBDO, Oana Stoenescu, Mihaela Paduraru si Alexandru Miu - Media Direction.