Scopul campaniei este acela de a aduce “bucurie” printr-un produs Romtelecom. Astfel, noua campanie de Voce informeaza ca de pe fixul Romtelecom vorbesti pana nu mai poti - pentru ca ai minute nelimitate catre retele fixe si tarife speciale catre mobil sau international. Mesajul este simplu: “acum poti sa spui povesti la telefon si poti sa le repeti la nesfarsit, pentru ca e foarte ieftin”.

Spotul campaniei aduce brandul Romtelecom si mai aproape de consumator, intr-o joaca - povestind o alta versiune a celebrei Scufita Rosie. Este o versiune noua, in care personajele sunt puse sa-si joace rolurile la nesfarsit: “Prin repetare pana la exasperare de dragul nepoatei, bunica - client Romtelecom Voce - profitand de beneficiile pe care i le asigura abonamentul de voce, scoate din minti personajele povestii care trebuie sa performeze de zeci de ori“, explica Dragos Ioja, copywriterul campaniei, vorbind despre conceptul creativ al spotului.

“Spotul inaugureaza, de asemenea, noua pozitionare Romtelecom: «Tu iti alegi distractia, noi o facem posibila», care articuleaza foarte bine atat arhetipul «Entertainer»-ului pe care este construit brandul in componenta sa rezidentiala cat si gama foarte bogata de produse si oferte Romtelecom”, completeaza Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat spotul “Scufita” este formata din: Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Dragos Ioja (Copywriter), Andrei Farcasanu (Art Director), Anca Aldea (Group Account Director), Felicia Batovici (Account Manager), Adrian Docea (Strategic Planner). Partea video este dezvoltata de Liviu Isop (AV Production Manager) de la Graffiti BBDO si casa de productie Multimedia Est, impreuna cu regizorul Jeff Ford. Din partea clientului Romtelecom au lucrat pentru acest proiect: Alfred Borcan (Marketing Director Residential Segment), Ruxandra Rau (General Manager Marketing Communication) si Carmen Miu (Senior Marketing Communication Specialist).