Internetul este folosit si in randul utilizatorilor americani cu varsta peste 75 de ani, numarul acestora crescand cu 10% in perioada 2005-2008.

Comparativ cu aceste cifre, numarul utilizatorilor de Internet cu varsta cuprinsa intre 25 si 29 de ani s-a situat in intervalul mentionat la un nivel constant-85%.

Categorie de varsta Procent audienta online 2005 (SUA) Procent audienta online 2008 (SUA)
12-17 ani 87% 93%
18-24 ani 82% 89%
25-29 ani 85% 85%
30-34 ani 83% 87%
35-39 ani 80% 80%
40-44 ani 76% 83%
45-49 ani 73% 80%
50-54 ani 68% 78%
55-59 ani 68% 71%
60-64 ani 55% 62%
65-69 ani 57% 56%
70-74 ani 26% 45%
75+ 17% 27%

Sursa: Pew Internet&American Life Project, eMarketer.com

De asemenea, studiile Nielsen Online releva faptul ca utilizatorii de Internet cu varsta peste 55 de ani reprezentau la finalul anului trecut aproximativ o treime din audienta online, alocand mai mult timp acestui mediu de comunicare decat utilizatorii tineri.

Spre deosebire de tinerii care utilizeaza Internetul pentru a urmari filme sau pentru a accesa retelele sociale, utilizatorii americani cu varsta peste 70 de ani folosesc mediul online pentru a gasi informatii despre sanatate, pentru a vizita site-urile guvernamentale sau pentru a se documenta despre religie. In plus, acesti utilizatori trimit la fel de multe e-mail-uri precum cei tineri, folosesc motoarele de cautare la fel de des si fac rezervari online pentru excursii in strainatate.

Activitati online Categorie de varsta 64-72 ani Categorie de varsta 73+
E-mail 91% 79%
Utilizarea motoarelor de cautare 85% 70%
Cercetare 73% 60%
Informatii despre sanatate 70% 67%
Rezervari online 69% 65%
Cumparaturi online 56% 47%
Stiri 56% 37%
Accesarea site-urilor guvernamentale 60% 31%
Accesarea site-urilor bancare 45% 24%
Informatii despre religie 30% 26%

Sursa: Pew Internet&American Life Project, eMarketer.com