ExecTweets are utilizatori premium ca executivii de top din mediul de afaceri precum Steve Case de la AOL si Padmasree Warrior de la Cisco Systems. Twitter va solicita o taxa pentru sustinerea acestui nou serviciu sponsorizat de Microsoft, fiind prima sursa de venit pentru companie.
Twitter, serviciul relativ tanar care a primit o finantare de 55 milioane dolari si a inregistrat o crestere rapida a grupului de utilizatori, a anuntat initiativa de publicitate pe site-ul companiei.

Mutarea este raspunsul dat de Twitter dupa ce a fost criticat pentru ca nu a dezvoltat inca un model de business pentru a capitaliza popularitatea sa. Twitter este folosit pentru postarile online spontane care cuprind de la observatii personale la stiri de ultima ora, folosind 140 de caractere sau mai putin.

Co-fondatorul, Biz Stone, a scris pe site-ul companiei ca ExecTweets a fost operat de compania de publicitate online Federated Media.
“Twitter este contactat cu regularitate de marci interesate de sponsorizarea experientelor inovative bazate pe subiecte de interes”, a declarat Stone. “Oricum, focusul nostru asupra Twitter inseamna ca nu avem foarte mult timp sau resursele necesare pentru a construi aceste experiente interesante de actualitate”, a mai adaugat acesta.