Dezvoltarea proiectului TPU.ro se va realiza prin compania Free Road, fondata de F5 si Treeworks si prin intermediul careia cei doi parteneri au initiat si HEYO.ro - prima retea sociala web 2.0 dedicata competitiilor initiate de tineri in mediul virtual.

„TPU.ro deschide un spatiu de dialog pentru segmente bine targetate de public, atat din randul tinerilor care au nevoie de sfaturi, cat si din cel al persoanelor mature, cu experienta de viata, oferindu-le acestora ocazia de a socializa si de a impartasi idei si informatii in functie de preocupari similare” a afirmat Catalin Tenita, manager general Free Road si managing partner TreeWorks.

Platforma acopera aproape douazeci de sfere de interes, printre care Afaceri, Tehnologie, Timp liber. Utilizatorii au la dispozitie si o sectiune interactiva, de conversatii libere - „Cafeneaua TPU”, si un blog cu noutati - „Blogul nostru si al vostru”.

Prezentata in varianta pilot la inceputul anului, comunitatea TPU.ro numara, in acest moment, peste 5400 de membrii, cu o viteza de reactie de mai putin de 12 minute – timpul mediu de raspuns; generand in total aproximativ 11.000 de intrebari si peste 60.000 de raspunsuri.

De asemenea, TPU.ro porneste de la o audienta saptamanala de peste 51.000 de vizitatori unici, mai mult de 212.000 afisari si aproximativ 61.000 de vizite, conform datelor prelevate de SATI intre 23 si 29 martie (saptamana trecuta).