In aceasta primavara este de asteptat ca Microsoft sa lanseze un nou motor de cautare, numit Kumo, iar JWT se va ocupa de strategia prin care sa convinga utilizatorii de Internet ca acest instrument de cautare web nu este doar diferit, dar si mult mai bun decat liderii din piata Google si Yahoo.

JWT, parte din WPP Group, este de asteptat sa inceapa campania Kumo in luna iunie si va folosi canale media precum Internetul, televiziunea, presa scrisa si radio.

Analistii preconizeaza ca va pozitiona Kumo departe de competitia directa cu Google si Yahoo si va incerca sa creeze o nisa in interiorul pietei de cautari online.

Analistii sustin ca JWT se va confrunta cu o mare provocare, mai ales din cauza faptului ca actualul motor de cautare Live Search de la Microsoft are o cota de piata de 8%, comparativ cu Google si Yahoo care detin o cota de aproximativ 60% si respectiv 20%.

Agentia JWT a castigat vara trecuta contul global B2B al Microsoft, invingand un numar de agentii, inclusiv rivalul McCann Erickson.

Totusi Microsoft a pastrat McCann pe lista, dar a mai diversificat lista cu alte agentii, printre care Crispin Porter + Bogusky, care recent a lansat campania PC vs. Mac.