"Cred in continuare ca exista o piata in Romania pentru reviste ca Republik, ca exista un nou public, interesat deja de tot si toate, cu o cultura vizuala supra-dezvoltata, pentru care nu exista din nefericire produse editoriale pe masura asteptarilor si cunostintelor lor. Un public nisa, e adevarat, dar sub nici o forma de ignorat - si acestui segment se adresa Republik. Din pacate, si pentru ei si pentru noi, si in general pentru piata romaneasca de publishing, criza economica pare sa intoarca spatele demersurilor non-mainstream. Nimeni nu regreta mai mult decat noi ca asa stau lucrurile. Republik a aparut pur si simplu intr-un moment nepotrivit", explica directorul igloomedia, Bruno Andresoiu.

Aparuta pe piata in 2003, ca o revista de film, muzica si monden, publicatia si-a extins continutul editorial, de la preluarea de catre igloomedia, in septembrie 2008, prin publicarea de materiale referitoare la arte vizuale, design, advertising si arhitectura. Editorii au alaturat revistei si un blog, care s-a dorit a fi o alternativa online pentru dezbateri de proiecte, tendinte si evenimente pentru industriile creative.

Editura igloomedia a fost infiintata in 2001. In prezent, igloomedia se numara printre cele numai cateva companii editoriale din tara specializate in arhitectura, design interior si patrimoniu. Cel mai cunoscut produs editorial al igloomedia este revista lunara igloohabitat&arhitectura, situata la interferenta dintre arhitectura, design, patrimoniu, cultura urbana si arta contemporana.

igloomedia numara in prezent sapte serii editoriale, pe care le diversifica de la an la an: igloopatrimoniu, igloobest, igloopocket, iglooguide, iglooart, iglooprofil si seria AVPI (Arhitecturi vazute prin igloo).