Companiile care pregatesc lansari de produse sau servicii din diverse domenii de activitate au acum ocazia de a prezenta cele mai recente activitati desfasurate in mod rapid, direct si eficient. Proiectul ofera o platforma de comunicare complementara planului de comunicare traditional, implicand mediul online si avantajele oferite de utilizarea Twitter.

Companiile interesate sa isi anunte cele mai recente activitati pot trimite rapid si gratuit anunturile respective prin intermediul Twitter. Odata ajunse pe Amlansat.ro, anunturile sunt apoi distribuite pe categoriile existente: produse, servicii, evenimente, auto, localuri, campanii, site-uri.

"Anul 2009 aduce cu sine o piata dinamica si atipica. Pentru a se mentine in topul preferintelor consumatorilor sai, companiile trebuie sa fie creativi si eficienti in comunicarea externa. Proiectul Amlansat s-a nascut din dorinta de a oferi companiilor un mijloc rapid, ieftin si viabil de comunicare a celor mai recente activitati ale companiei / brandului, utilizand Twitter ca platforma de propagare a informatiei. Pe Twitter putem gasi astazi toate publicurile relevante pentru o organizatie: presa, consumatori, clienti, furnizori etc, astfel ca pare naturala dezvoltarea unui astfel de proiect online ", spune Cristian Manafu, senior consultant la Prodigy si initiator al proiectului Amlansat.

Amlansat.ro foloseste anunturi de maximum 140 de caractere (limita impusa de Twitter). Chiar daca nu ofera spatiu de foarte mult text, cele 140 de caractere ofera cel putin titlul anuntului si un link relevant spre textul integral sau locul in care cei interesati pot afla mai multe despre lansarea respectiva (blog, site etc).

Twitter este cel mai cunoscut serviciu de microblogging din lume, ce s-a facut remarcat prin simplitatea comunicarii si puterea de interactiune oferite.

Prodigy este o companie de consultanta in social media fondata in 2008. Pixels with Balls este o agentie de web design si development din Bucuresti.