„Am considerat ca Parazitii se potrivesc perfect cu spiritul brandului, un spirit tanar si inovator, iar aceasta asociere e un fel de e a spune «Doncafe Mixes asculta Parazitii. Exact ca voi». Sa nu uitam ca Doncafe Mixes a fost de la inceput nonconformist, de la campania de lansare si pana la acest proiect cu Parazitii, fiind un brand care se tine de promisiunea initiala comunicare cu atitudine, «fara clisee»”, a declarat Dan Frinculescu, Copywriter la Leo Burnett.

„Ne-a placut asocierea cu Parazitii pentru ca atat ei, cat si Doncafe Mixes se asorteaza perfect cu stilul de viata al tinerilor, adica al targetului nostru. Ne-a placut ideea de a avea o piesa dedicata brandului nostru, iar avantajul Doncafe Mixes este mai mult decat evident atunci cand esti primul brand din piata care concretizeaza un astfel de proiect”, explica Cristina Hamilton – Senior Brand Manager Doncafe Mixes.

Aceasta modalitate inedita de a transmite mesajul unui brand ca Doncafe Mixes nu a trecut neobservata. Videoclipul a strans deja numeroase vizualizari pe YouTube, discutii pe forumuri, intrebari din partea cunoscutilor si a presei de specialitate, acuzatii de plagiat de slogan pentru Parazitii, felicitari din industrie si nu numai. „Ne bucura receptivitatea fata de brand si intentia imediata de cumparare declarata de privitori”, conchide Cristina Hamilton.

Echipa reunita client-agentie implicata in acest proiect este alcatuita din Cristina Hamilton – Senior Brand Manager Doncafe Mixes si Radu Pop – Art Director, Dan Frinculescu - Copywriter, Teddy Sandu – Art Director, Corina Bacanu – Copywriter, Diana Ionel – Brand Communication Director, Alexandra Cantor – Brand Communication Manager si Ana-Maria Pricop – Project Manager Leo Burnett.