Business-ul promovarii pe mobil: Preturile, o bariera in calea dezvoltarii

Pe o piata care, in Romania, se ridica la aproximativ 4 milioane de euro, marketingul pe mobil se loveste de problema preturilor: prea mari, atunci cand e vorba de bannere pe site-urile mobile, si prea mici pentru a aduce un comision satisfacator agentiilor de publicitate, astfel incat acestea sa fie interesate sa integreze mobilul in mixul de marketing. Tomas Zeman, CEO Wirenode Cehia, si Maia Novolan, general manager Intertel, invitati la Mobile Marketing Conference, au vorbit pentru Wall-Street despre oportunitatile si obstacolele marketingului pe mobil.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri