Pretul unui proiect de mobile advergaming, intre 5.000 si 10.000 de euro

Voxline, in colaborare cu Imedia Plus Grup, au lansat jocul Autorally, care insereaza publicitate pentru portalul Automarket.ro. Pretul unui astfel de proiect, in advertiserii isi pot promova brandul, este cuprins intre 5.000 si 10.000 de euro, potrivit lui Dan Virtopeanu, general manager Voxline.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri