Campaniile Volkswagen din 2008 au inclus, printre altele, clipuri TV pentru modelul Tiguan si un spot pentru Golf VI al carui concept se bazeaza pe o scena de lupte martiale, desfasurata in Germania, scrie NewsIn.

Din 1961 pana in prezent, producatorul german de autovehicule a castigat, pentru spoturile sale, 150 de trofee la Cannes. Distinctiile includ un Film Grand Prix, doua Press Grand Prix si Cyber Grand Prix, in 2006. In Marea Britanie, de contul Volkswagen se ocupa agentia DDB London, pe sectorul de publicitate, si MediaCom, pentru media.

Istoricul festivalului de publicitate de la Cannes reflecta evolutiile din industrie, anul acesta existand o sectie noua, pentru design. Povestea festivalului a inceput in anii '50, cand s-a decis investirea in reclamele din cinematografie si s-a format asociatia londoneza Screen Advertising World Association. Pentru promovare, s-a hotarat organizarea unui festival anual, la care sa participe potentiali clienti. Prima editie s-a desfasurat la Venetia, in 1954.

Cea de-a 56-a editie a Cannes International Advertising Festival se va desfasura intre 21-27 iunie 2009. La eveniment sunt asteptati sa participe secretarul general al Natiunilor Unite, Kofi Annan, managerul de campanie al lui Barack Obama, David Plouffe, precum si reprezentanti ai Google, Coca-Cola, Hewlett Packard, Apple, Kraft, McDonald's, Phillips, MySpace si Sony.