"Ne asteptam la profit dupa 24 de luni de la infiintare, ceea ce inseamna spre sfarsitul anului 2010, estimand o cifra de afaceri de aproximativ cinci milioane de euro. Pentru anul in curs, cifra de afaceri estimata este de doua milioane de euro", a precizat, citat de NewsIn, seful executiv al companiei "121 Communication", Joerg Springer.

Portofoliul de servicii al companiei de marketing direct include planificare, marketingul bazelor de date, creatie, design, implementare, evaluare, raportare si consultata si analiza CRM (Customer Relations Management).

"In perioadele de criza, advertizerii cauta mai mult ca niciodata sa isi directioneze bugetele catre canale eficiente, sa comunice targetat si sa obtina un raport cat mai ridicat intre investitii si beneficii. Marketingul direct raspunde acestor nevoi", a mai spus Joerg Springer.

Potrivit reprezentantilor "121 Communication", companii de servicii medicale, IT si banking s-ar putea afla printre primii clienti ai agentiei de marketing direct.

"Piata globala de marketing direct a avut o rata de crestere de pana la 50%., iar in tari europene, cum ar fi Austria, marketingul direct ajunge pana la 20% din totalul pietei de advertising", a spus directorul executiv adjunct, Reyes Brusola.

Agentia are in prezent o echipa formata din zece specialisti, iar pana la sfarsitul anului conducerea doreste angajarea altor zece profesionisti in domeniu.