Amelia Cretu, Google AdWords: In Romania, investitiile in online nu ajung sa canibalizeze bugetele altor medii

In prezent, investitiile in online si in search marketing nu ajung sa canibalizeze bugetele pentru celelalte medii, ca o tendinta observata pe piata romaneasca. Insa, companiile care nu raspund la schimbarea comportamentului consumatorilor, precum si la noile oportunitati, risca sa fie depasite de concurenta si de cei care investesc in online in acesta perioada, explica, intr-un interviu acordat Wall-Street, Amelia Cretu, Strategist Google AdWords.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri