Conceptul spotului, ca si al activarilor locale, este “Berarul Timisoreana vine in orasul tau”. Pentru prima oara, anul acesta distractia propusa de Serbari acopera trei epoci diferite: medievala, interbelica si moderna. Astfel, desi la sute de ani distanta, personaje din timpuri diferite sunt unite de Sarbatorile Timisoreana prin muzica, voie buna si bere inspumata. S-a filmat non-stop timp de o zi, ultimul cadru fiind filmat la rascrucea dintre zi si seara, pe lumina naturala.

Organizarea serbarilor este asigurata de agentia Mercury 360.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea spotului a fost alcatuita din Stefan Vasilachi – Creative Director, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Ioana Munteanu – Senior Copywriter, Ioana Tomescu – Senior Account Executive, Radu Teodorescu – AV Production Manager si Irina Revnic-Dan – Account Director.

Anca Severin – Junior Brand Manager si Mihai Bonca – Senior Brand Manager au contribuit din partea Ursus Breweries. Spotul a fost realizat de casa de productie AbisStudio, cu ajutorul unei echipe formate din Gabi Antal - Executive Producer, Costin Rantes - Producer, Eli Svertlov - Regizor, Tobias Hochstein - DOP, Liviu Gherghe - Production Manager, Mihai Dorobantu si Alina Boncea - Art Director, Iulia Bolchis - Costume.