Dezvoltata sub conceptul „Arta conversatiei cere exercitii!”, campania COSMOTE este parte a platformei "Cuvintele sunt importante". Campania, ce se adreseaza in principal tinerilor utilizatori ai Cartelei COSMOTE, promoveaza una dintre extraoptiunile acesteia, respectiv cea care iti ofera un pachet generos de minute, incat ai tot timpul sa faci din conversatie o arta.

Noul spot al acestei campanii - "Graffiti" – este realizat intr-un mood urban-hip si are un un ritm de streetdance. Andreea Constantinescu, art director Ogilvy spune: "Am ales aceasta tema, a graffitiului, pentru plusul de culoare si nonconformismul ei, trasaturi pe care le regasim cu usurinta la tinerii ce folosesc cartelele prepaid".

"Mi-a placut propunerea agentiei de a nu oferi un argument de achizitie a produsului, produsul fiind cea mai buna oferta de voce si text la cartela - el in sine un argument convingator - ci de a oferi inca un motiv de comunicare, de data aceasta diferit de nevoile cotidiene, motiv ce constituie si un prilej de extindere a dialogurilor zilnice. <<Arta conversatiei cere exercitii>> este o provocare interesanta, pentru care brandul Cosmote este inca odata solutia potrivita".- a declarat Dana Bursuc, COSMOTE Marketing and Communication Senior Manager.

Spotul a beneficiat de indrumarea regizorului Mick Davis, cel ce a regizat filmul "Modigliani" in Romania in 2003, si are la activ o filmografie impresionanta, multe show-uri tv si reclame.

Intrebandu-l ce l-a facut sa revina in Romania, ne-a raspuns: "Motive sentimentale, in special. Modigliani a fost o experienta artistica si emotionala profunda, pe care am cautat s-o retraiesc. Uneori am reusit, uneori nu... asa e viata."
Ce l-a impresionat la scriptul reclamei Cosmote "Graffiti"? – „Energia. <Tipa "voltaj ridicat>, energie pura, exact asa cum vad eu tinerii din Romania, care mi se par cool, iar a fi cool e mereu captivant." – a declarat Mick Davis.

Cat despre interactiunea cu echipa Ogilvy pe partea de creatie a spotului, i s-a parut "Ca un blind date: nu stii ce se va intampla, dar speri ca va fi bine. Si asa a fost. Astfel incat acum vreau sa ne vedem iar si iar!".- a adaugat Mick Davis.

Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, radio, print, OOH, indoor, internet, precum si semnalizari in store.

Echipa Ogilvy care a realizat acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Andreea Constantinescu - Art Director, Alexandra Manoila - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Andy Lita - Business Unit Director, Irina Mihailescu - Account Manager, Anca Popa - Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Director, Cosmin Bizon – Web Designer, Ionut Juganaru -Digital Creative Art Director, Andreia Bunea - Digital Creative Copywriter,
Cristian Serban – AV Producer.

Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing and Communication Senior Manager si Greta Gabor – Head of Prepaid and VAS Communication, Ramona Dimache - Marketing Assistant