Dupa cresterile importante, de doua cifre, inregistrate in anii trecuti, piata media se afla intr-un stadiu de incetinire a ritmului de crestere.

Estimarile arata ca volumul total al investitiilor in publicitate din acest an se va reduce cu procente de aproximativ 20%, potrivit SPM Indoor Division.

In schimb, indoor-ul este unul dintre segmentele media care va confirma previziunile de crestere de pana la 20% in 2009.

“Indoor-ul dezvolta cultura rezultatelor. Mall-urile si hypermarketurile devin medii tot mai cautate, in virtutea costurilor mai mici si a unei acoperiri nationale foarte bine targetate. Studiile din piata atesta indoor-ul ca fiind printre putinele medii care transmit mesaje publicitare considerate profesionale de catre consumator. Pozitionata in spatiul in care se ia decizia de cumparare, reclama devine un factor de influenta cu raspuns imediat”, declara Razvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division.

Cea mai accesibila campanie indoor, cu buget minim, care se poate realiza la nivel national presupune utilizarea suporturilor Digital Frame. Cel mai avansat suport de afisaj indoor inglobeaza tehnologia LCD si dispune de un sistem de masurare a audientei in timp real. Avantajul acestui suport este ca elimina costurile de productie si decorare.

Infiintata in noiembrie 2007, SPM Indoor Division si-a inceput activitatea cu o retea de 14 mall-uri. In prezent, agentia acopera o retea de 27 de locatii din 17 orase ale tarii si are in portofoliu clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank, Milennium Bank.

Cititi si Razvan Constantinescu, SPM Indoor: Vrem sa devenim lideri pe piata de indoor de tip mall

Razvan Constantinescu, SPM Indoor: Vrem sa devenim lideri pe piata de indoor de tip mall

Razvan Constantinescu, SPM Indoor: Vrem sa devenim lideri pe piata...