Campania, care lanseaza si noul slogan – Traiasca Bürger, berea oficiala a statului de vorba! – isi propune sa readuca marca in atentia publicului intr-un mod pertinent, relevant si in concordanta cu personalitatea sa.

“In constructia noii pozitionari am plecat de la un adevar simplu dar fundamental. Un lucru pe care toata lumea il stie dar putini il constientizeaza. Faptul ca statul la bere ajunge sa fie de multe ori sinonim cu statul de vorba”, declara Geanina Mocanu, director de marketing Divizia Bere European Food.

Campania include un spot TV, spoturi radio, outdoor, internet, materiale POSM, materiale pentru retailer-i si activitati BTL.

“Am incercat sa gasim mai degraba o platforma de comunicare decat un mesaj nou. Strategic, am vrut o idee care sa respecte produsul si care sa fie adevarata, sa aiba valoare revelatorie. Iar creativ vorbind, am cautat o perspectiva proaspata si care sa poata fi declinata pe o perioada mai lunga de timp. Am vrea ca “statul de vorba”, comunicarea, sa devina incet incet teritoriul de brand exclusiv al Bürger la fel cum atunci cand vine vorba de masini, siguranta e aproape sinonima cu Volvo”, explica Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda.

“Intr-o categorie extrem de competitiva si de activa, cum este cea a berii, in care brandurile existente au confiscat cate un teritoriu, am venit cu o abordare care pe termen mediu – lung ne va ajuta sa repunem Bürger in pozitia detinuta imediat dupa lansare”, declara Adrian Tuluca – Director General Propaganda.

Bürger este un brand romanesc, lansat in 2003 si care se adreseaza segmentului mainstream . Alaturi de Servus, face parte din portofoliul de beri al European Food , unul dintre principalii jucatori ai pietei FMCG din Romania.

Echipa European Food Romania:
Geanina Mocanu – Director marketing Divizia Bere
Badea Cristian – Brand Manager
Horatiu Cosma – Director Marketing

Echipa Propaganda:
Andrei Tripsa – Creative Director
Costin Milu – Head of Copy
Tudor Pascanu – Senior Copywriter
Vlad Tomei – Copywriter