“Bucegi a fost aproape de consumatorii sai inca din 1984, si a evoluat alaturi de ei. Asa a luat nastere o legatura stransa care a dus la campanii de comunicare care au sustinut spiritul nostru romanesc, optimist.

Prin felul in care a comunicat pana acum, Bucegi este poate printre putinele branduri care isi poate asuma o repunere in centrul atentiei a valorilor traditionale romanesti. Sfinxul si Babele fac parte din fiinta noastra de romani, sunt legende din folclorul nostru, si sunt acolo sa ne aduca aminte ca dincolo de vremuri tulburi, ramanem o tara frumoasa cu oameni frumosi”, spune Alexandra Tinjala, manager Sister.

“Legenda Sfinxului” este piatra de temelie pentru noua imagine a brandului Bucegi. S-a filmat doua zile, cu regizori islandezi, director de imagine austriac, efecte speciale din Germania, casa de productie si agentie din Romania.

Pentru noua campanie au lucrat din partea Heineken Romania, Marius Melesteu (Director de Marketing), Vlad Panait (Group Brand Manager) si Catalin Zlat (Brand Manager), din partea Sister Alexandra Tinjala, Nicoleta Pena (Account Manager), Lucian Urdea, Adrian Burlacu si Alexandru Tataru - Creatives, si echipa de productie de la Multimedia Est.