In trimestrul al treilea veniturile grupului au fost de 1.43 miliarde de dolari, mai mici cu 14,2% fata de cele 1.74 miliarde de dolari obtinute in aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a scaderii pietei de publicitate la nivel mondial cu 9,9% de la 493,9 mld dolari in 2008 la 444,8 mld dolari in acest an potrivit estimarilor agentiei ZenithOptimedia.

"Scaderea economiei a continuat sa apese peste rezultatele noastre si in timpul acestui semestru” a spus Michael Roth, presedintele grupului Interpublic, adaugand ca este dificil de estimat care va fi evolutia companiei in 2010 din cauza reticentei clientilor de a investi in publicitate.

Profitul operational al grupului s-a injumatatit in trimestrul al treilea de la 116,3 milioane de dolari in 2008 la 58,3 milioane de dolari in 2009.

Pe de alta parte, de la inceputul anului profitul operational al Interpublic a scazut la 73.3 milioane de dolari comparativ cu primele noua luni ale anului trecut.

In acelasi timp, marja operationala a grupului a fost de 4,1% intre iunie si septembrie fata de 6,7% in aceeasi perioada din 2008. Intre ianuarie si septembrie marja operationala a Interpublic a fost de 1,7% fata de 5,1% in primele noua luni ale anului trecut.