Traficul scazut inseamna ca divizia News Corp ar putea primi cu aproximativ 100 milioane dolari mai putin dintr-un acord care statea la baza increderii investitorilor dupa achizitia MySpace, au declarat executivii.

"In continuare pierdem trafic. MySpace este o afacere in tranzitie", a declarat Chase Carey, director operational al News Corp.

Declaratia surprinzatoare vine dupa ce News Corp a anuntat o crestere de 11% a profitului net si si-a revizuit perspectiva si este cea mai recenta dezamagire de la MySpace, care in trecut a transformat retelele sociale intr-un fenomen global.

In 2006, Google a acceptat sa plateasca grupului News Corp 900 milioane de dolari pentru un drept exclusiv de a furniza reclama prin cautare daca MySpace va garanta un volum minim de trafic.

De asemenea, acest anunt mascheaza o perspectiva pozitiva pentru intreg anul fiscal. News Corp, care in urma cu trei luni se astepta la o crestere procentuala de o singura cifra a profitului operational, acum estimeaza ca ar putea fi mai mare de doua cifre, ceea ce reprezinta o revenire a increderii printre executivii media.