Astfel, in primele trei trimestre ale acestui an Elevate a afisat o cifra de afaceri de 988.173 lei, fata de 1.039.706 lei in aceeasi perioada din 2008.

In aceasta perioada au fost semnate mai multe contracte anuale (Porsche, Trocal) si au fost castigati clienti noi (Ariel, Skol) pentru mediile oferite. Pe de alta parte, oficialii Elevate sustin ca, pe parcursul anului, s-a simtit lipsa marilor advertiseri ai lui 2008 (imobiliarele) si reactia in lant a diminuarii investitiilor.

De asemenea, pentru finalul anului si 2010 strategia Elevate se va axa pe eficientizarea si controlul costurilor, flexibilitatea in relatia cu clientii si proiecte speciale. Criza directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri

“In 2009, mai mult ca niciodata, nu mai vorbim despre «clienti», ci despre «parteneri». Lucram impreuna pentru solutii «best value for money», astfel incat sa avem o revenire in 2010”, declara Tudor Maxim (foto), director general Elevate.

Infiintata in 2005, agentia de indoor Elevate si-a inceput activitatea cu publicitate in lifturile din blocuri premium si a continuat extinderea retelei publicitare in cladiri de birouri. Portofoliul de servicii Elevate cuprinde: servicii de afisare clasica pe diverse formate, ecrane multimedia in cladiri de birouri, suporturi backlit si proiecte speciale neconventionale.

Reteaua Elevate acopera in prezent peste 3.000 de lifturi in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 26 orase mari din tara.

Agentia a raportat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 450.000 de euro.

Andreea Brodocianu, Elevate: Criza directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri

Andreea Brodocianu, Elevate: Criza directioneaza comunicarea catre...