“Strategia de afaceri a Discovery s-a concentrat dintotdeauna pe ideea de a oferi continut revolutionar prin intermediul unor noi platforme, incluzand primele canale digitale lansate in 1996 si primul canal HD de baza cu emisie non-stop, lansat in 2002,” a declarat fondatorul si presedintele Discovery, John Hendricks (foto).

Discovery, Sony - prin compania sa afiliata din SUA, Sony Corporation of America - si IMAX vor fi parteneri egali in cadrul noii companii. Aceasta va fi lansata in SUA pentru a impulsiona adoptarea televiziunii 3D de catre consumatori. Pe viitor, companiile vor analiza si oportunitatile de distributie internationala, pe piete selectate. Termenii financiari specifici ai acestui proiect nu au fost facuti publici.

Noua retea 3D va prezenta continut din genurile cele mai atragatoare in formatul 3D, incluzand istoria naturii, spatiul cosmic, explorari, aventura, inginerie, stiinta si tehnologie, filme artistice si programe pentru copii de la Discovery, Sony Pictures Entertainment, IMAX si alti furnizori, terte parti.

Discovery va oferi serviciile de retea, incluzand functiile de vanzari catre operatorii de cablu si suportul tehnic, precum si drepturile pentru televiziune 3D asupra continutului Discovery si promovarea acestuia in cadrul portofoliului sau de 13 retele de televiziune in SUA.

La randul sau, Sony va asigura suport pentru vanzarile de publicitate si sponsorizari, si va oferi licente pentru drepturi de televiziune unor filme artistice 3D actuale sau viitoare si continutului 3D legat de muzica si jocuri. In acelasi timp, va asigura promovarea acestui continut in magazine de retail.

De asemenea, IMAX va oferi licente pentru drepturi de televiziune unor viitoare filme 3D, va asigura promovarea prin cinematografele pe care le detine si le opereaza in SUA, precum si o suita de tehnologii 3D si de imbunatatire a imaginii, patentate si detinute de companie.
Conducerea noii companii va fi incredintata unui consiliu director alcatuit din membri ai celor trei companii.

Programele Discovery Communications sunt disponibile pentru 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 217 milioane de abonati, din 105 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi.