Revistele americane au pierdut in intervalul mentionat 58.340 de pagini de publicitate ca urmare a crizei economice. Scaderea raportata este cu mult mai mare chiar si fata de anul 2001, cand numarul paginilor de publicitate s-a micsorat cu 17,2% fata de anul 2000. Numarul total de pagini de publicitate a fost de 170.000 in 2009. A.T. Kearney: Presa scrisa mai are o sansa daca isi diversifica sursele de venit

Au existat insa si castigatori ai crizei, cum este cazul revistelor generaliste ce au afisat continut si oferte de publicitate compatibile recesiunii.
Astfel, Meredith, ce cuprinde reviste de amenajari interioare, a pierdut doar 450 de pagini de publicitate in 2009 comparativ cu 2008, iar cateva dintre publicatiile sale au afisat chiar si cresteri ale continutului publicitar (Better Homes and Gardens, Family Circle si Ladies’ Home Journal).

Time Inc. a pierdut aproximativ 4.500 de pagini de publicitate, in timp ce continutul publicitar al publicatiilor Hearst s-a diminuat cu 3.400 de pagini.

Un declin si mai abrupt a fost afisat de Conde Nast (11.500 pagini de publicitate). Cele mai multe publicatii ale grupului contineau publicitate de
lux si toate au experimentat scaderi, mai accentuate in cazul Architectural Digest, W si Condé Nast Traveler.

Paginile de publicitate in cazul revistei Elle Décor au scazut la randul lor cu 33,6%, in timp ce publicatia Woman’s Day a inregistrat o scadere de doar 3%.

Cititi si Piata de publicitate scade cu 38% in 2009. Printul, cel mai afectat

A.T. Kearney: Presa scrisa mai are o sansa daca isi diversifica sursele de venit

A.T. Kearney: Presa scrisa mai are o sansa daca isi diversifica...