Este mesajul ultimei campanii Salvati Delta, realizata de Next Advertising, in care cincisprezece branduri, companii uriase, producatori locali, actori si nenumarati publicitari, concurenti de-o viata, s-au amestecat fara retineri. Asa a luat nastere spotul cu cei mai multi creativi, clienti, regizori si producatori din toata istoria publicitatii romanesti.



Clasat drept social de catre CNA, spotul este difuzat pro-bono pe micile ecrane si pe marile plasme: Discovery, OTV, Animal Planet, TVR, Money Channel, AXN, Etno tv, Minimax, Music Channel, National Geographic Wild, Realitatea TV.

Companiile care au aprobat malaxarea in context a materialelor proprii: Altex, Banca Transilvania, Casa Noastra, Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Marketing Clan, Murfatlar, Procter&Gamble, Ursus Breweries, URBB Tuborg.

Iar cei care si-au cedat pro-bono vocile sau imaginea pentru acest spot sunt: Bogdan Naumovici, Catalin Koening, Cristian Botea, Cristian Ionita, Cristian Martin, Dana Tapalaga, Ion Sapdaru, Magda Catone, Marius Rizea, Marius Savescu, Gheorghe Mihai (nea Gigi), Traian Tudorica.

Campaniile non-Next Advertising folosite in mix, au venit de la: Cap, Gavrila & Asociatii, Grafitti BBDO, Leo Burnett si McCann Erickson.
Echipa Next care a realizat campania este formata din: Semida Duriga (strategie, texte, client service), Liviu David (montaj, texte, directie oarecare de creatie), Wanda Podgurschi (client service), Adrian Rosu (partea artistica), Oana Radu (media). Echipa Salvati Delta: Cristina Bucureasa (PR), Costel Popa (director), Dan Barbulescu (designer proiect), si Liviu Mihaiu (governature).