Potrivit studiului, dintre cei peste 2.000 de respondenti, 22% au avut o atitudine pozitiva in privinta reclamelor care apar in retelele sociale, in timp ce peste 40% au oferit un raspuns favorabil in cazul reclamelor TV sau print. Mai exact, consumatorii tolereaza mai mult publicitatea in mediul offline, decat o fac in cazul mediului online.

In plus, atitudinea utilizatorilor fata de publicitatea online a ramas neschimbata din anul 2007. Studiul arata ca tindem sa facem parte dintr-o natiune unita prin social media. Cifrele vorbesc de la sine, reteaua sociala Facebook avand in prezent 350 milioane de utilizatori la nivel global.
Mai mult, 80% dintre respondenti au declarat ca au vizitat site-ul unei retele sociale, in timp ce 59% au afirmat ca sunt utilizatori activi ai unei astfel de retele.

O parte din acesti utilizatori au declarat ca sunt dispusi sa interactioneze cu brandurile pe durata in care sunt conectati la o retea sociala. Astfel, 13% dintre acestia sustin ca urmaresc activitatea brandurilor preferate in retelele sociale. Categoriile care au castigat cel mai multi “observatori” sunt retailul, FMCG-ul si IT-ul. Informatii precum lansari de produse noi, vanzari si discounturi sunt principalele lucruri care atrag atentia utilizatorilor.

Cel mai bun distribuitor de informatii este site-ul de micro-blogging Twitter, arata studiul. Aceasta platforma este preferata de utilizatori in aflarea celor mai noi informatii despre evenimente, politica si cultura pop. Astfel, de cand au un cont in reteaua Twitter, 75% dintre cei intervievati se declara mult mai informati despre evenimentele curente, in timp ce 45% au raspuns acelasi lucru in cazul Facebook.

In schimb, in opinia lui Shiv Singh, care conduce departamentul de social media in cadrul agentiei Razorfish, mesajele livrate pe Twitter functioneaza in cazul brandurilor necunoscute, in timp ce marcile relevante precum Pepsi-Cola, Coca-Cola, Nike si Apple “nu au nevoie sa depinda de campanii in retele sociale”.

Cititi si De ce abordarea "E cool, vreau si eu in social media!" nu va functiona niciodata

De ce abordarea "E cool, vreau si eu in social media!" nu va functiona niciodata

De ce abordarea "E cool, vreau si eu in social media!" nu va...