Un numar in crestere de utilizatori s-au orientat catre retelele online de comparare a preturilor si catre site-urile de reduceri, insa, potrivit datelor furnizate de companiile americane de cercetare ca Adweek si Harris Poll, americanii considera ca cel mai bun loc pentru reclame sunt ziarele traditionale.

In total, aproape un sfert dintre adultii americani au declarat ca reclamele din ziare si reviste sunt cele mai utile modele de publicitate inainte de a face o achizitie, comparativ cu 18%, care considera ca reclamele online sunt cele mai bune.

Printre respondentii tineri parerea a fost diferita. Adultii cu varste cuprinse intre 18 si 44 de ani prefera reclamele online pentru a obtine profit la marje de cel putin 5%. Respondentii mai in varsta prefera printul, desi majoritatea dintre ei considera ca reclamele online sunt mai bune decat cele prin posta sau cele televizate.

De asemenea, nivelul educatiei a jucat un rol in perceptia consumatorilor privind reclamele. Adultii cu studii superioare considera ca reclamele online sunt cea mai buna modalitate de promovare, iar numarul acestora este de doua ori mai mare decat al celor care au un nivel de educatie mediu (liceu).

In pofida preferintei mici pentru reclamele traditionale, consumatorii tineri si bine educati ar putea folosi reclamele online pentru achizitionare, un factor important pentru companiile de publicitate care sunt interesate de acest segment.