Acest nivel este cu 58% mai mic fata de cel din 2008, ceea ce reprezinta o pierdere continua a increderii in eficacitatea reclamelor televizate, scrie MediaPost.

La studiu au participat 104 publicitari din SUA prezente 21 de industrii, bugetele acestora totalizand 14 miliarde dolari. Printre companiile cuprinse se numara Cisco Systems, GlaxoSmithKline, ING, Kraft si Marriott.

Aproximativ 62% dintre companii sustin ca reclamele TV au devenit mai putin eficiente in ultimii doi ani datorita confuziei din interiorul industriei de publicitate. Aproape toti publicitarii considera ca industria TV are nevoie de noi barometre de audiente, in timp ce 82% considera ca ar putea fi interesati de evaluarea individuala a reclamelor.

Viitorul reclamelor adresate prezinta semnale diferite. In timp ce 78% sunt interesati de studierea mult mai precisa a comportamentului consumatorilor, doar 59% ar fi dispusi sa plateasca o suma suplimentara pentru acest proces.

Reclamele online asociate retelelor sociale si cautarilor online vor musca din bugetele pentru televiziune si alte forme media. Astfel, 77% dintre companii au declarat ca isi vor muta din bugetele pentru televiziune catre retele sociale, 73% isi vor muta banii catre publicitatea online, 59% vor cheltui mai mult in publicitatea atasata cautarilor online, in timp ce 46% dintre companiile de publicitate vor folosi email marketing.

Doar 15% dintre companiile de publicitate au anuntat ca intentioneaza sa-si sporeasca cheltuielile in media traditionala ca radioul, ziare, reviste si panouri publicitare.