Noile reglementari permit publisherilor sa calculeze accesarile digitale ca parte a tirajului total al revistei. De asemenea, publisherii pot modifica marimea articolelor si a pozelor pentru iPad Apple care va fi vandut incepand cu data de 3 aprilie. Fara schimbarea regulilor, acestia ar fi putut taxa doar editiile digitale care sunt asemanatoare cu cele din print.

Revistele au nevoie de aceasta schimbare deoarece acestia taxeaza reclamele in functie de marimea acesteia, de asemenea tirajul trebuie garantat pentru publicitari.

Ziarele nu garanteaza un pret de baza pentru publicitate,
ei pot taxa oamenii care platesc pentru accesul la aceste site-uri spre deosebire de reviste unde conteaza ce reclame sunt prezente pe site.

Pentru a fi posibila masurarea tirajului din aceste tablete, biroul de audit trebuie sa aprobe fiecare aplicatie pentru iPad si alte terminale de acest tip. Deja a fost aprobata una pentru revista Wired a publisherului Conde Nast, care va fi disponibila pe iPad incepand din luna iunie. De asemenea, Conde Nast planuieste versiuni iPad pentru revistele GQ, The New Yorker, Vanity Fair si Glamour.

Abonarile la actualele cititoare electronice, precum Kindle de la Amazon, nu masoara tirajul deoarece aceste editii nu suporta reclame. iPad-ul care va avea un ecran color va suporta orice tip de reclama si va reprezenta o noua sursa de venituri pentru companiile media.

De asemenea, revistele ar putea sa creasca tirajul si fara iPad daca vor convinge cititorii sa plateasca pentru aplicatii. Mai multe reviste sau ziare au resuti sa atraga un numar mare de cititori care sa plateasca pentru accesul la site-uri.