Proiectul a aparut in publicatia independenta Decat o Revista si a fost realizat de fotograful Alex Galmeanu, pe baza unei scenografii semnate de Andreea Sandulescu.

“Pornind de la faptul ca multi dintre noi isi petrec timpul la birou fiind prea preocupati de sarcinile zilnice si uitand sa isi pastreze gandirea pozitiva si zambetul pe fata, am mutat centrul atentiei de la produs - punga de pufuleti, catre locul de munca - biroul consumatorului. Asa a aparut conceptul proiectului: inveselirea birourilor bosumflate printr-un adevarat spectacol cu pufuleti”, a declarat Oana Bulexa, client service director al agentiei The Practice.

Pufuletii sunt suprinsi in ipostaze specifice spectacolului de circ, recreand momente precum imblanzirea leului sau mersul acrobatilor pe sarma. Acestia folosesc ca recuzita obiecte des intalnite pe birou: agrafe, cani de cafea, creioane, mouse-ul calculatorului. Pentru fiecare pufulete au fost create accesorii vestimentare la scara miniaturala.

Proiectul sustine mesajul de brand al Gusto – generarea optimismului – declinat in campanii si evenimente precum Optimism (2009, 2010). Agentia a ales Decat o Revista pentru acest proiect deoarece considera ca revista, in sine, are un mesaj optimist: “Aceasta revista e un proiect aparent idealist, construit dupa aceleasi principii optimiste ca si brandul Gusto, o revista-manifest care a aparut pe o piata media aflata in declin, intr-un moment in care multe alte publicatii au decis sa se mute in mediul online sau sa se inchida. Daca nici aceasta misiune nu exprima un optimism debordant, atunci care?!”

Pentru editorul Decat o Revista, Cristian Lupsa, proiectul indeplineste doua criterii importante: in primul rand, e angajant si spune o poveste, iar in al doilea rand, reprezinta o mostra de publicitate onesta si identificata, separata de continutul editorial.

“Ce n-am vrut noi si nu ne dorim nici de acum incolo - Gusto si The Practice au fost senzationali ca au inteles - e melanjul greu descifrabil intre editorial si produs (ce vezi in mai toate revistele comerciale). Nu vrem cani de cafea in mijloc de pagina, peste un articol despre cafea care incearca sa para altceva decat e. Nu vrem sa facem jurnalism pe care sa-l atasam de un brand. Vrem sa separam creativitatea editoriala de cea publicitara si sa facem ambele segmente sa straluceasca”, conchide Lupsa.